Another sick day

Ja, jag är fortfarande sjuk och det är inte så skoj. Men jag känner mig lite friskare idag, säkert tack vare te med apelsinhoning (bra för mina knivar i halsen iaf) !:) 

Jag for t.o.m till storhedn idag med mami och Anton. Det är ett gott tecken!:)
 Nog för att jag inte alls kände mig kry när vi väll kom dit:S När vi gick inne i obs så blev jag helt yr och det kändes som att jag skulle falla ihop för mina ben kändes alldelles skakiga och tunga att lyfta:P Men jag klarade mig;p Tråkigt nog märkte jag och Anton att obs har dödat Karre ja dem har t.o.m grillat honom:( (sörjer)

haha:P

Sen efter obset så for vi till H&M och jag shoppade hårklämmor och ett par pilotbrills;) Dock kommer jga inte kunna använda dem till min jeansjacka för då kommer jag se ut som "Hej, kom och ta tillbaka mig till 70-talet" Men skitsamma, jag kmr säkert ha det tsm flera gånger och då får jag se hur mycket "stuck in the 70-talet" somhelst.;p don´t care!

Och jajusste idag fyller min äldsta bror Jocke 22år!:D Så han kom och hälsade på!:) Så bakade jag en tårta till honom (som vanligt när nån fyller år) ;)
Men vem vill ha en sjuklingtårta kan man ju undra?! Det var just därför jag bara sa till Jocke att jag bara var lite förkyld och inte alls sjuk!;) För jag ville ju baka! Jag tycker om att baka och jag vet att han inte hade velat att jag skulle göra det om jag var sjuk!:P Aja Grattis Joakim iaf!:D och jag gjorde ju en ros på hans tårta! kanske inte den finaste, jag är inte van att göra marsipanrosor! Men jag blev nöjd Ändå!:)

Den hade blad också:P ehm rosa blad..MEN blad som blad!

En liten rolig sak är ju att när dem flesta är sjuka så förlorar dem matlusten och går ner mycket i vikt under deras sjukperiod. Men ICKE jag haha jag är typ konstant hungrig och mest gottsugen! Så jag tjockar på när jag är sjuk och går alltid upp en massa i vikt!:P Det är inte så skoj:P jag som vill komma i form till sommaren så jag slipper skämmas över mig. Men jag vet inte vad jag ska GÖRA jag är beroende! DET ÄR JU SÅ GOTT ATT FETTA!:P haha jag behöver seriöst hjälp:P haha jag e ju typ psykfall:P menmen va gör man?!:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0