du och dina bortförklaringar..

ÅÅÅ är lite smått irreterad eftersom att... DET går aldrig att planera nått med min mamma! 
Alltid när vi planerar att göra nått, så sen dagen vi ska göra det så blir det aldrig av. För hon hittar alltid på bortförklaringar och skjuter upp på saker. alltid är det nånting oftast är det att hon har fått feber just den dagen vi har planerat!!! och nu var det tydligen för att hon fått sin mens idag och mår tydligen jätteilla och ibumetin hjälper helt plötsligt inte på henne! och jag har då aldrig hört henne klaga förut på att hon mår illa av mensen men just idag mår hon jättedåligt av den, självklart!
ORKA skjuta upp på saker hela tiden och enligt pappa har hon alltid varit så här, det har aldrig gått att planera nått med henne. 
Jag älskar min mamma men jag börjar bli allvarligt less på att hon alltid ska hålla på så hära!

Nått annat som gjort mig sur idag: Snöat hela dagen! :@ 

Men som tur finns det någonting positivt!:) PÅSKLOV!:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0