gårdagen.

som sagt så for jag till Anton igår!:)

Han lagade supergod mat åt oss medans jag duschade och fixade mig och sånt. Sen så for vi ett tag till Antons kompis chrille för han fyllde år. så fikade vi och sånt:) 
Sen så fick vi skjuts av fredrik intill antnäs eftersom att jocki hade fest dära ute i buschen:)
Var skojj dära, en mkt skojfest med trevligt folk och sånt. Men jag måste då säga att alla typ välte saker och spillde ut saker hela tiden:P haha. Tyvär så blire nog inga bilder efersom att jag borde ha laddat kameran innan vi for men gjordejag det?! nej glömde så det var typ inge batteri alls blev nog 2 bilder:P så fårse om jag stoppar in dem senare när jag kommer hem:)
Sen vid nångång på natten minns inte vilken tid så kom fredrik tbx och hämta oss. så for jag och Anton hem till han:) för att få i oss lite godnattsömn;)

Så tack jocki för en lyckad fest!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0