JA! va bra tralalala...

YES!!!!! ÄNTLIGEN FRISK!!!:D tjohooooo.

är typ helt frisk nu bara lite hosta och heshet kvar;) känns jättebra var på skolan idag också!
ååh fy vad det känns som man har missat mikt. och då menar jag inte skolarbeten, utan vad som hänt i andras liv typ:P haha! 

Aja fick veta betyget i servering idag hade bara VG:/ ahah jag ville ju ha MVG. men hon sa att hon som inte kunde ge de till nån eftersom att vi haft så lite servering och så var jag inte nog självständig. Men hon sa att jag var så nära jag kunde bli!:) så till 3an ska jag ge gärnet!;) dvs om jag har nån ork kvar;p
Så frågade hon också om jag hade nått sommarjobb till sommarn men jag sa att jag inte visste eftersom att jag bara sökt sommarjobb på ett ställe och har inte fått veta om jag får där ännu:P Och då sa Stina(läraren) att om jag vill söka till stadshotellet  i piteå eller pite havsbad så sa hon att hon gärna är min referans(elr vad det nu heter:P) OCH det är ju jättebra:D men hon visste inte om dem har hittat personal till sommarn redan. Och sen så vet jag inte piteå... hmm. Jag kommer ju knappt ha tid alls för mina vänner eller Anton. och sen så måste jag pendla:S (usch) eller så kan jag kanske få boende där och då kommer jag absolut inte ha tid för annat:/ och sen en till sak! JAG KÄNNER JU INGEN I PITEÅ! och jag kan inte pite så hur fan ska jag hitta där och vad ska jag göra under tiden jag inte jobbar om jag bor där, för jag kmr ju inte jobba 24/7 precis. menmen jag måste tänka på det och bestämma mig snabbt! innan det är försent!

Men som jag sa till Stina får jag jobbet jag sökt här i lule så tar jag det!
 även fast det skulle vara bättre erfarenhet att vara i piteå eftersom att det stället i lule bara är ett kafé.

Men jag får se hur jag gör för tänk om dem inte hör av sig från det jag har sökt till, om jag inte får det!:S
Ska jag söka till pite då!? 

För inge sommarjobb=inge pengar på sommarlovet eftersom att studiebidraget inte kommer juli, agusti:S
Äähh jag måste verkligen tänka igenom hur jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0