lååångmåååndag.

Uschja tycker inte om måndagar.. dem är så långa går 8.15-16.30:S det är jobbigt, spec när det alltid e så oätlig skollunch! Jag menar fisksoppa..okej?.. vem fan äter det!
menb det blev max så jag skulle orka hela dagen(ville ha pizza egentligen men det ville inte rasmus och jessicag). Och nu har jag inga pengar kvar:( men som tur får jag studiebidraget på torsdag:D) fast då kommer alla pengar gå åt dirrekt på skulder och födelsedagar och valborg och möjligtvis ett nytt sim-kort? Det hade som vart på tiden att skaffa det, har inte haft nått sen slutet av februari. Har ju ingen kontakt med omvärlden längre!:O haha. 
Justja fick veta provet på arlen idag vad jag fick på arbetsmiljöprovet! MVG!!!:D:D troddejag inte tänkte att jag blir glad om jag får VG på det. men iof så var det inte så svåra frågor igentligen, utan det var som svar man kunde gissa sig till många svar som var ganska självklara så det var inte ett så jättesvårt prov:)


Å usch skulle ju börja nyttigare liv idag elr efter jag har fått äta pizza en sista gång;) Men hade tänkt börja fara ut och jogga med start idag, eftersom att jag inte har någon kondition överhuvudtaget längre(blir typ anfådd av att sitta här och knappra på tangenterna!)
Men ingen jogging blev av. det är ju så dåligt väder idag orka jogga i regn och kallt! Så jag får skjuta upp lite på de hela;p men de blir nog mest att jag kmr promenera eftersom att jag orkar nog inte jogga mer än 50m om ens det! :P

Aja nu ikväll ska jag väll plugga lite smått engelska(har nationella imorn) justja så hade jag nån nk läxa:/ och sen ska jag kanske om tiden räcker till fara till fridal och titta på hennes nya kläder som hon ville visa mig.:) och sen blire hem till tio för att se PROJECT RUNWAY!!!!:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0