måste plugga!:(

Jadå idag så är jag hos Anton:) Är INGE bakis från igår:D men drack dock inte så mkt:) har som inga pengar:P åsa vill jag spara det jag har kvar till valborg också:)

menmen.. Anton har farit på fotbollsmatch, så jag ska passa på att plugga! Har ett prov i nk som jag inte har gjort (miljöprov, suck vad TRÅKIGT!) Jag gjorde det inte när alla andra gjorde det för hade så mkt i skolan just då så hann helt enkelt inte plugga till allt så valde bort det. sen blev jag ju sjuk så har inte hunnit göra det än och dem andra gjorde det innan påsklovet:P Så tänkte plugga idag så jag kanske kan göra det imorn. aja men vi får se hur det går med pluggandet ska nog inte sitta här nå mer utan jag borde sätta igång nu , men det är så tråkiiiigt! men man måste ju göra det:p

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ring mig ikväll moa!

2009-04-27 @ 14:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0