miss potatonose.

BAJS, jag var ju på bättringsvägen? nu mår jag skitdåligt jag har bara blitt värre och inte fått mkt sömn inatt. Har inte kunnat andas för har blivit helt snorig och vart tät i nosen hela natten och min älskade otrivin menthol är helt slut!:( Så nu har jag sår runt nosen och när jag vakna var den helt uppsvälld, värsta potatisnäsan:P hihi.

Menmen hoppas jag börjar friskna snart tack! Men jag lovar att jag blir frisk på tisdag bara för att det ska vara dåligt väder då! för nu har jag vart sjuk när det har varit jättefint väder. inte skoj. Jag e blek och sliten till tusen. Och min vikt har ökat i massor. MEN jag borde inte få klaga över den för det ända jag gör är att ligga i sängen och proppa i mig en mass fettsaker:P jag har redan ätit tårta och chokladpudding idag och det ändå jag längtar efter är att få tjocka i mig en pizza:P haha jag förstår mig inte på mig själv ibland. nepp när jag är frisk så är det skärpning som gäller! alla mina pengar går ju till skräpmat just nu:P Jag får ju skylla mig själv! Men ibland så önskar jag att jag bara hade kunnat var nöjd med mig själv för hur jag ser ut och för den jag är, men det är omöjligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste inse att du är fin som du är hjärtat<3

2009-04-17 @ 17:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0