Missade dagar

Har inte haft tid att blogga på ett tag haft annat för mig:b

Onsdag: Ingen händelserik dag, hade serverade i novisen. Trodde det skulle vara skitjobbigt efersom vi var bara sex från klassen som kom. Men det var många som inte kunde komma:) behövde bara servera till sju pers sammanlagt fast jag egentligen skulle servera till 12 så det var en lättnad.:) hahah ska bli roligare efter sportlovet när vi är i köket istället.;)
Sen hände det inte så mkt mer i onsdags var tvungen att plugga till redovisningen och se greys såklart!:)

Torsdag: Antons mamma Karin fyllde år! och det gjorde även Oskar!:D:D Grattis i efterskott till er!:D
Hade sovmorgon men vaknade tidigare för att kunna börja göra en tårtbotten, för hade tänkt baka en tårta till Karin och skulle inte hinna direkt efter skolan. hoppade över sista lektionen och for hem för att fortsätta med tårtbaket:) Sen for jag på stan( med en tårta i handen:b ) medans jag vänta på att Anton skulle sluta så vi kunde åka hem till honom:)

Hittade en superfin jeansjacka men den kosta för mycket för mig och min budget:(

Sen när vi kom till Anton blev det god mat och sen tårta:D Sen så for Terese, jag och Anton till Oskar och åt mer tårta eftersom Terese hade bakat en tårta till oskar:) 

Sen vid 9 blev det hem till Anton igen var nästan så man rullade fram efter all tårta + att jag hade ätit en pizza till lunch tidigare på dagen:b Så såg vi på "twilight" den var jättebra:D

MIn tårta!:D



grädden pressades ut lite när locket på på:b

Inte så fin men god;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0