taconight

Det blev en trevlig kväll ändå, fast jag var jäkligt irreterad på linkan ett tag:P vi skulle ju ta 6 bussen till tuna, men sen när jag ringer henne där vid 20 i 6 så svarar den prutten INTE! och de går inte få tag i henne på nått sätt! tillslut typ efter 40min så fick vi tag i hennes pappa och då har den blondinen redan på tuna. och inte hade hon ringt oss innan hon for och inte hade hon med telen heller:P hur hade hon tänkt att vi skulle veta att hon var dära?! blonda unge!;p haha 
men hursomhaver så löste de sig och vi fick skjuts till tuna. så hade vi alla en trevlig middag och sen spelade vi spel och hade en allmänt  trevlig kväll OCH jusste så åt vi färska jordgubbar, grädde och nobless till efterätt grymt gott:D. 
Sen kom hem typ 12 och är trött som en bajs och lite ledsen också för bajsanton skulle kma till mig och sova och nu ska han inte de längre(han kmr inte få tbx sin 7up som jag hade tänkt ge tbx till han bara så att han vet!)
Måste ju sova helt ensam nu! hatar att sova ensam!

aja tack för en trevlig kväll friends of mine!;)

OCH NU...SÄNGEN!:'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0