tacos ikväll!;D

Ska till linkans lägenhet och göra tacos ikväll till middag:D ska bli grymt trevligt de blir jag, anton, terese, emelie , oja, linkan , gren, filipo, blombacke och kicki:D  Förhoppningsvis iaf om det inte skiter sig totalt då:P 

Som det kanske kan göra för fridaL du e lite seg:P här försökte jag ringa dig för att höra när vi ska fara och jag fick som inget svar eftersom att du inte hade tid å prata med mig:'( haha, MEN iaf bussen går om inte ens en timme och DEN bussen ska det bli att vi far med! annars blire typ försent:P haha så inge sega nu tack!:)

För det kan bli en riktigt trevlig kväll om allt blir bra:) 
tacos såklart skitgott och sen blire väll att bara umgås och ha det trevligt och spela "med andra ord" och "med vilda gester" grymt skojsiga spel;)

Aja nu ska jag gå och byta kläder och så eftersom att en viss person(terese hällgren) smutsade ner mina byxor med hennes skitiga skor;)

hoppas kvällen blir rolig!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0