äntligen!

äntligen så är jessicorna tillbaka från sitt (förlängda sommarlov)  :D
och
äntligen har jag tagit mod och ork till att gå till anatolia och fråga efter det där satans lönebeskedet!:)

aja dagen som gått iaf har sett ut liknande:

lagade mat med ettorna spaghetti och köttfärsås:) mumma! 
åå vad dem är duktiga dem där små filurerna^^ haha njae inte alla kanske men dem lär sig:)
å så synd jag tyckte om den stackars pojken elr pojken? det låter faan som jag menar en 8åring typ nej men den stackars killen som kom i min och emmys grupp han var typ helt blyg det ända han skulle göra var muffins men det tog väll sin tid eftersom att han vågade typ inte fråga vart nånting låg:( åå staaaackarn! och sen så gjorde han inget mer för tror att han inte vågade fråga om han skulle göra nå mer:( nååååw hihi nä men ja mm.

seeeeeeeen efter skolan iaf for jag och mina jessicor på stan för att ta en fika och shoppa lite;) haha och så gick jag som sagt till anatolia också:) å gud! dem har nyss fått ett barn och guu så SÖT han är! det var nästan som att man ville skippa p-pillerna så man kunde bli gravid så att man sen kunde ploppa ut sig en sån dära sötsak:D 

men nu nånting äckligare! NI skulle ha sett hu toan i smedjan såg UUUUUUT! FYFAN SÅ ÄCKLIGT! 
ungefär så hära såg den ut!
får dem som inte förstår så är det bruna B A J S !

aja men nu ska jag gå och lägga mig är ganska trött efter min och antons helstädning av hans hus inna hans föräldrar kom hem från kreta:) nä nu ringa älskling och säga gonatt:)

här kommer en bild från dagen på jessicaG som är.... sig själv:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0