ko snor=iiiiuuuuuusch!!!!

var då på en liten utflykt med alla från hr3:) (förutom jessicax2 då eftersom att dem verkar fortf tro att det är sommarlov) iaf utflykten var inte så kul massa äckligheter på vägen först for vi lååååångt ut till en by ale tror jag mig att den hette:p och hälsa på en bonde med en massa läskiga kossor som slickades och en försökte äta upp mina kläder och snorade på mina leggins! USCH! när jag märkte den stora snorloskan på mitt ben trodde jag typ att jag skulle svimma sjukt äckligt fick kväljningar och ville spy. men jag klarade mig. aja påväg därifrån luktade alla som kossor och sen for vi till nån som gjorde olja och efter det till bdfisk. Ja ni kan ju  tänka vad man luktade efter det typ kofisk alltså sjöko!
men väsrt av allt var ändå på nyléns-hugossons vill inte ens prata om det men stanken var olidlig hade helldre varit arbetslös och bott med a-lagarna i stadsparken än att jobba där!
aja jag överlevde iaf:) det kan man väll vara glad för;)

aja sen på kvällen blev det att laga go middag med terese, anton och oskar:) maten blev muy bien:) utsökt:) 
och jag måste säga att jag ÄLSKAR ostgratineradsparris<3

men nu säng börjar 8:15 imorn och ska laga mat med ettorna, ska typ vara nån slags mentor för dem och lära dem.  (jag som knappt ens kan laga mat:S aja jag överlever nog det med:) nattnu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0