medicin=fet?

kom in på ett samtalsämne med jessicar idag om typ handikappade och deras medicin och hon sa att vissa mediciner gör en fet så då började jag tänka...

jag menar om man tänker efter så är många handikappade och andra som behöver olika mediciner för olika sjukdomar ganska stora (feta) jag har alltid trott att det är på grund av motion och sånt och har typ tänk men guu så fet bara för att han inte helt frisk betyder det att han aldrig motionerar. men då kanske det är fel! som min bror t.ex han äter mediciner och han är ganska stor (fet) undrar om det beror på mediciner och undra hur han skulle se ut om han inte behövde mediciner för menar han rör sig inte mindre än andra i de här huset och han äter absolut inte mer än oss andra och ingen är spec fet i familjen speciellt inte mina bröder tunna som tandpetare (förutom sebbe då)
hmm jag undrar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0