utskällning av tandis

behövde inte borra mina tänder blev helt förvånad:O han sa att tandhyginisten eller vad det heter har sett fel att det inte är hål riktigt än så han ville inte att vi skulle ta det nu:P 

Men däremot fick jag världens utskällning av honom usch vad hesmkt det var. han skällde ut mig för att jag inte användet tandtråd och så fick jag se dem hära röntgenbilderna på tänderna ochså visade han mig vart jag var på väg att få hål och det var i princip mellan varje tand på både sidorna det var hemskt när han pekade på skuggor i tänderna och sa du hålller på att få hål här,här,här och här, här,häroch här och på den här sidan håller du på att få hål här,här,här,här,här,här,här,,här,här och här. usch jag vill inte få hål:( mina tänder kommer ruttna och ramla ut från munnen på mig:(

aja en sak är ju bra iaf att jag slapp borra idag:)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja hennes kroppsspråk var ju inte det bästa måste jag säga! och att de springer runt med tidningen överallt är ju bara patetiskt! de vill bara synas!

2009-08-20 @ 21:46:25
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0