2009 snart 2010

Anton for nyss:)

har nyss fixat naglarna som blev lite misslyckade men förhoppningsvis kommer inte folk gå och stirra på mina naglar hela kvällen.:)

på nån timme ska man börja fixa sig inför kvällen bravader! måste komma ihåg att raka mig under armarna också..mkt viktigt!



När man tänker efter egentligen så... FYFAN SÅ BRA 2010 KOMMER BLI!!
förhoppningsvis iaf:) jag menar, studenten, flytta från den här skithålan och enmassa annat jobb å sånt asså fyfan vilket år det kommer bli!:D synd bara de där med att man kommer flytta från vänner och dem kommer lfytta ifrån en, men nå vet jag ett gäng som jag iaf kommer hålla kontakten med låååååångt efter gymnasiet och flytt å sånt:)


aja över till 2009 igen hmm hur ska man säga om det här året, har inte så bra minne så att jag har koll på allt som hänt men om man ska summera hela året så har det varit mestadels kanon!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0