God Jul!

hmm varför ringer inte anton?:/ han skulle ju komma förbi halv 1 för att byta julklappar med mig;p hihi


har kanske fått en gnutta lite mer julstämning nu!:) men inte som det brukar vara.

for iaf till terese med spark:D hihi ochjag är en superduper sparkare kan jag då tala om;) riktigt rääääääcer;b

vi fikade och spelade bingolotto... och gissa vad?! JAG VANN!!!;) en ny bingolott:D HAHAH! kanske inte den vinst man hade hoppats på men nu kanske storvinsten kommer nästa vecka;) 

Sen iaf så for jag och terese ut med bilen. för att jag skulle få testa övningsköra!!!
fast först så var det nån bil som stannade och kollade på oss. typ så att vi inte skulle göra nå dumt:S och när vi for därifrån for bilen också så vi vände tillbaka men då kom en ännu läskigare bil! så vi for därifrån ännu en gång och sen tillbaka. och vi fan vad läskigt det var att köra!! spec när det blev sladd på bilen!! men det gick väll hyffsat inga diken iaf:)(som det var nära på vägen hem, det var läskigt!)


men nu har anton ringt och är på väg hit:) så ska typ tvätta bort sminket och så, så att man kan gå och sova sen:)




God Jul!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



& så passar jag på att önska dig GOD JUL!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-24 @ 17:19:19
Postat av: Holy Kirch

har du fått några fina julklappar? :) kram

2009-12-24 @ 18:20:26
URL: http://holykirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0