Grace

nu så fixar jag mnig, ska snabb städa och sen packa mina saker. sen kommer anton och hämtar mig:)

jag ska få färga håret på honom;););) 

sen blire utgång!!! syns i dimman;)

nog för att det inte komme bli så "dimmigt" för mig! nu ångrar jag att jag inte ska dricka. men jag har fan inte råd. nog för jag har 1000 men det är inte mkt! och det ska räcka till nyårsklänning, fylla på mobilen, skuld till terese, skuld till anton, dricka till nyår och hellst så hade jag ju velat ha råd med att shoppa på mellandags rean men det verkar ju vara väääääldigt långt bort nu:/ så nyktert blire. men jag kan ha kul ändå jag är ju sååå rolig av mig ändå;P


aja hoppas på en lyckad kväll! fast mina förväntningar är inte så höga.

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2009-12-25 @ 20:59:09
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0