helg

juldagen: Blev inte hel nyktert men inte heller helt onyktert. utan det blev så dära lagomt helt perfa!:)
först var vi till jenny på förfest, som fyllde 19:) och sen var det vidare till grace! och FYFAN det var en av dem roligaste om inte den roligaste av alla krogrundor! hade sjukt skoj! helt perfekt. förutom att man frös ihjäl i kön till grace menmen.

men stackars en tjej säger jag då!! på tjejtoan. så var det en väldigt full tjej som var på toa så råkade dörren fara upp och där står hon en ganska stor tjej utan byxor med ryggen vänd mot oss då typ, så höll hon på att ta på sig sina trosor och flashar röven för alla och fyfan så synd jag tyckte om henne. så lite diskret gick jag närmare och puttade igen dörren igen. men vi kunde inte hålla oss för skratt så vi började asgarva, ett litet tag senare gick hon ut helt knallröd i ansiktet. usch stackarn:p Å sen att inte tala om paret som stod å dansade. dem måste ha varit höga för som dem dansade;S haha går inte besrkiva med ord hur det såg ut! men kul var det att kolla på!!!!!!

nämen, grace is the shiet! HAHA! :)
längtar till trettondagen!:)




annandagen:
Bestod av mellandags rea shopping! var i stan typ 4-5h men hann inte på så många affärer men blev ändå en kofta, en t-shirt, leggins och en eye-primer OCH maxmat såklart!;)
sen har det inte hänt så mkt åt kalkon hos anton. mums:)
och sen hem till mig för farmor och farfar är ju här:D så längesen man träffade dem! Men enda nackdelen är att dem sover i mitt rum men jag snor min lillebrors rum så länge:b

aja nu snova! nattinatti:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0