it was friday night

Ska skriva ett fort inlägg:P anton väntar och han blir så less när jga ska hålla på med att skriva blogg å sånt:P

Menmen iaf så var ju ut i frdags jag hade sjukt skoj iaf:D synd bara att jessica och erica for hem så tidigt:/
orkar inte dra nåra detaljer, men det var sjukt skoj att du följde med linnéa:)

aja efter cleo så for jag till anton och sov:) somna typ direkt hade t o m fortf kläder på mig fattade ingenting sen när jag vakna vid 8 tiden med en massa kläder på.

aja det var fredagen i väldigt korta drag:) 
skriver nog om lördag imorn inte för att det har hänt så mkt:P Och så stoppar jag nog in lite bilder från fredagen också:)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det var jätte kul att gå ut med er, det får vi göra om!! :)

2009-12-06 @ 13:59:38
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0