jag är bara fjorton år...

nä inte riktigt men kände mig verkligen som en idag!

erik grönwall och kalle kristiansson kom till shopping idag och självfallet skulle jag och terese och lyssna;P hihi
så man kände sig ganska så jag fjorton år när man stod och försökte ta kort på dem.

Men värst var ändå när han från nsd tog kort på mig!!!

jag och terese stod där och väntade på att erik skulle komma ut så man kunde ta en bild på han. då ser jag i ögonvrån hur nån trycker upp kameran på mig och tar rakt i min uschliga profil. så jag lutade mig till terese och sa att jag trodde att han tog kort rakt på min profil fast tänkte att det inte var meningen att han bara skulle testa kameran elr nå sånt innan erik kom ut! men sen kommer en annan gubbe och säger " hej, jag är från NSD och min kollega tog nyss kort på dig tänkte fråga vad du hette." och jag fick panik jag måste ha låtit vääääldigt fjortis. Terese fick iaf ett gott skratt av det. Mitt svar till han var nått sånt hära " VA!? TOG HAN KORT?? NÄ JAG VILL INTE VARA MED,  NÄ DET FÅR HAN TA BORT". så "sprang" jag därifrån. :P  HAHAHA. men usch jag vill inte vara med i nån jävla tidning spec inte så sliten och PROFILBILD. usch! :P:P

fick iaf lite bilder:p inte dem bästa men:)

erik var glad iaf:)




KK = Kalle Kristiansson ( fast det kanske stavas chritstiansson men jag tkr det blev roligare så där:) )
Kalles ROOOOMPA!

jag hade så mkt zooom så jag tyckte att jag skrev stort men tydligen så blev det ganska smått

Ursäkta min övertrötthet:)

Kommentarer
Postat av: mathy b

nicee

2009-12-30 @ 22:29:59
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0