"OM någon rör dig eller din tjej så är dem finito!"

For ju till skolan idag.. men då hade ju marita gått hem för dagen:S katastrof! om jag hade gått dit helt i onödan!! men då så ringde stina till marita så det löste sig, stina fick ge mig provet ist:) och det gick förvånadsvärt bra tycker jag. när jag tränade innan kändes det som att det här går bara inte in i huvudet!!! men tydligen så gick det mesta in;p

aja sen stan iaf, gaaah jag hittar ju inga julklappar! va fan ska man köpa till anton!!!???

Men iaf så mötte jag anton sen så skulle vi och träna men jag hade glömt skorna hemma, så vi beslöt oss för att fara till mig och äta middag och sen fara och träna! så nu är vi hemma och ska göra nått att äta och sen tillbaka till stan och träna.
aja men nu till vad inlägget egentligen skulle handla om!

på bussen hem så kom det en kille in i bussen som sluddrade och hade sig, sen gick han till mig och anton och började fråga om vi hade pengar. han var jävligt full! (på en torsdag!?) och jag lovar att det inte bara var full han var! iaf så börja han prata hur trevliga vi verkade och sen att han blivit skjuten 3ggr och hade tydligen en massa vapen hemma och en pistol i fickan. så sa han till anton typ tusen ggr om någon skulle röra anton eller mig så var dem finito. Tillslut så kastade busschauffören ut honom. man blev som lite orolig då när han sa att han hade en pistol i fickan eller att han skulle försöka slå ner chauffören:S
Men sen om han verkligen var ärlig om att han hade vapen hemma och på sig, vet man aldrig om de var sant. men lite så där smått läskigt.
juste! han frågade också anton om han typ kunde fixa två handgranater och nånting:S
tyckte endå väldigt synd om killen, han var ju i vår ålder! han har ju som sabbat i sitt liv. har säkert hoppat av skolan å sånt också.. han kommer ha svårt att rätta till sitt liv, om han nu kommer försöka att göra det nångång :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0