slutjul

nu är julen slut, julafton iaf:) 

jag fick en ny kamera en casio exilim:D
en jävla betongklump men den ska tydligen ta sjukt snygga bilder:) testa den lite men förstod inte så mkt, fanns ju så mkt funktioner och jag e inge teknisk av mig:b Så jag hade råkat ha nån inställning som hette självporträtt och tydligen så var det i den inställningen typ nå redigerare så min hud ser typ helt sjuk ut på bilden. helt jämn nästan för jämn:O haha!! men jag lär väl mig så småningom:)


hihi, kände mig tvungen att ta en "BUBBLA" bild också:)

nu ska jag gå och se vilka som fortf e vakna, vara social ett litet tag till och sen SÄNGEN!!:D



Imorn blire utgång. grace!;D men ska bannemig gå ut nykter:) har inte alls nån lust att dricka. men kommer nog ångra mig imorn! men då köper jag väl nån drink där isf;)

Kommentarer
Postat av: LINN

NICE BLOGG DU HAR! ;D

VA HÄNDER IDAG DÅ? ;)



KRAM<3

2009-12-25 @ 12:15:24
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: LINN

jahaa det låter mysigt! :D



jag själv ska fira andra julafton med min farmor och nåra till! ;)



KRAM<3

2009-12-25 @ 13:40:43
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0