you make mama(moa) proud;)

Jessica har körkort och moa är stolt!:) hihi nämen GRATTIS:)
hade tänkt lägga in en bild på dig också men nu är jag hos anton + att du hade nog blivit ilsken på mig då spec den bilden jag hade tänkt stoppa in:P haha, men nu blire ingen bild:/

(hmm kommer jag någonsin ta körkort? svarat på det blir nog njae)


aja som sagt är hos anton nu, kom nyss hit efter att spenderat hela kvällen med att göra knäck och snöbollar med jessicorna:P så ser inte fram emot att hela skoldagen imorn för mig komme att bestå av att koka knäck:P


aja tänker inte skriva nå långt inlägg:P 

Men fick höra att kajsa har ploppat sin unge nu:p så grattis och lycka till! får väll ta och ringa och höra hur det är med dig:)



men nu vara lite mera social med min lilla antonplutt<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0