en tjitjitjaja

var som sagt och jobbade på anatolia idag. och nu är jag då trött som en apa egentligen så jobbade jag inte så länge bara 8h men det var som inga sitt pauser elr jo en liten när jag satte mig ner för att äta lite:b men annars vare att stå upp och springa fram å tillbaka ( är som van nu när jag har varit sjuk att bara ligga i sängen och fetta mig om dagarna):P haha
 hursomhellst så gick det väll så dära eftersom att många som jobbar dära kan knappt någon svenska alls:S och så är dem inte så jättebra på engelska heller, men jag är sämst på engelska så förstod inte så mkt:p Så det var lite svårt med kommunikation så att säga;b och sen så var det så många turister som jag heller knappt kunde prata med:b

Haha men roligast var nästan när (elr egentligen stackars kille) menmen det var iaf två killar kanske 20-årsåldern som kom in och en såg typ helt konstig ut som att hela huvdet hade blivit tillplattat, nån kanske har tappat ett piano i han huvud!:O Iaf sen när han skulle beställa han bara: "en tjijtitjaja" och självklart sa jag "Va?" han: " en tjitjingtjaja" och då sa jag att han får prata med min chef ist:p han måste ju ha tänkt typ "eeeeh är inte hon servitris? vrf ska jag prata med hennes chef?" HAHA iaf så hörde jag när min chef prata med han och att han igen " en tjitjingsjaja" och självklart så min chef "Va?" och då sa han "en tjitjingsjajjad" och min chef "en kycklingsallad?" och då sa han "ja!" haha han måste fått allvarliga talfel när nån tappa pianot på honom:b ne nu ska jag inte vara dum. men llite kul var det.

Nej nu äre dags att sova ska jobba imorn också börjar klockan 1:)

Men tänkte avsluta inlägget med en bild på mig och anton<3  han är i seskarö nu sååååååååååå långt bort från mig ju:/ nu måste jag ju sova här i mitt rum helt ensam, hemska saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0