jag och terese makes futureplaner!;)

ja idag finns inte mkt att säga nått om har mest legat och latat mig och sovit bort halva dagen mina planer jag hade om att fara med freja och bada gick helt i kras! menmen har iaf hunnnit med att ta en tripp till storhedn med anton och shoppat mig en massa godis sen har vi bara legat framför tvn och soffpotatiatt oss och fettat oss med godis:D (nog för det är bara jag som köpte godis men det kämms bättre att säga att "vi" fettade oss, får mig att känna mig mindre fet typ:P haha)
men nog om denna tråkiga fettar dag!

Igår så for jag en sväng förbi terese och fick mitt tennarmband hon har gjort åt mig:) mkt fint, duktiga terese:)
aja sen har vi pratat mkt om vad vi egentligen ska göra i framtiden! jag menar känns som att jag absolut inte vill jobba inom resturang iaf! 
Så iaf så kom vi på några toppen idéer som jag och terese kan ägna oss åt när det är dags för det där med jobb:b
vi hade en så att säga brainstorming.;)
 
Här är några av dem:
  • uppfinna en "inbygd dammsugare i mattor" så dem inte blir dammiga.
  • bli bodybuilders.
  • bli stylister och styla kändisarna med kläder från myrorna och röda korset.
  • skapa ett eget flygbolag som heter "mum" som låter mammorna flyga firstclass och barnen får hänga efter i selar.
  • skapa en tv-serie som family guy ungefär fast med mig och terese i huvudrollen och den ska heta "moa och tessan":D
  • vara inredare i "roomservice"
  • skapa en bilfirma och en körskola däör vi ska vara körskolelärarna.
  • adoptera så många barn så att tv-bolagen blir nyfikna på oss. även fast vi adopterar så många barn så vi måste typ bo i skogen med dem så det blir mer som att flytta dem från ett fattigt ställe till ett annat. men så fort tv-bolagen upptäcker oss så kmr vi bli svainrika;););)
  • samla in pengar till fattiga barn i afrika fast vi behåller det mesta själv så kan vi köpa icas nudlar till dem som dem kan koka över öppen eld och så kom vi på att dem inte ens behöver kryddan eftersom att  deras vatten är så brunt och smutsigt så det finns nog med smaker i det.:)
ja sen kom vi på en massa annat också men orkar inte börja rabla up allt:)

Aja imorn iaf om allt går enligt planerna så kommer jag vara ensam hemma i typ FÖRSTA gången i hela mitt liv!;O så tänkte laga middag med tess, frida och kanske emelie så blir det väll singstar elr nått också:) sen kommer anton och sover med mig eftersom att jag inte kommer våga sova här ensam! aja nu sängen!:)

jag och terese verkligen sprudlar av idéer:D 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0