schweizerländare:)

å äntligen börjar jag friskna till är bara lite hes fortf! aja igår så orkade jag till och med orka pallra mig för att vara med terese och spela mario kart64 lite med henne;) svin skoj:D haha tur att jag är mer teknisk än terese annars hade det inte blivit nå spelande eftersom att hon inte hitta knappen;) haha aja har iaf märkt att jag är lite av en dålig förlorare:b jag kunde aldrig inse att jag kanske var ganska dålig på spelet utan jag bara gnällde på att det var min gubbe som var dålig inte var de då jag;p haha. MEN så dålig är jog nog inte bara lite ringrostig,det var typ 10års sen man nötte de spelet.;)
HAHAH.

Iaf så idag har jag vart på stan med terese och oscar ett tag.:) Fast sen ringde anton och tvingade mig att komma till statoil och betala hans bensin eftersom att hans kort cpade sig:p Sen så blev det lite shopping också smink och ett linne som var en aning för stort men det var fint och på rea;)HAHA!

Ajusste till det stora grejen på hela dagen........ så var pappas kusin ruthgi, ruthli, rutger eller vad nu hennes namn var och hennes man martin från schweiz och hälsade på här i sverige hos oss:) mkt trevligt första gången jag träffar nån släkting från den schweiziska delen av släkten:D nog för att jag inte pratade så mkt med dem eftersom att dem inte kan svenska jag kan inte tyska och jag suger på engelska:b men det var ändå trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0