åå förstört.

har inte hunnit skriva nått för var och jobbade igår från 2 till halv 12. var sjukt trött och nu är jag sjukt less på mig själv. ÅÅ jag kan ha förstört allt! ingenting gick bra igår var så jävla trött så allt gick bara fel och han fick säga åt mig hela tiden. så har nog förstört för mig själv kommer nog inte få kma tbx dit och jobba:( fan. då blire en fattig sommar iaf!:( och det är ju sista sommarlovet! Så mkt som jag vill göra och nu kommer jag kanske inte ha råd att göra nånting!:( aja jag får väll hoppas på det bästa, att han ringer upp mig nån dag. hoppashoppas!!!!

aja förutom allt som gick fel igår så var det en skoj servering det var 120 gäster från 21 olika länder. haha det var ganska coolt. Men med min sjukt dåliga engelska och deras engelska som inte heller var den bästa så förtod jag typ ingenting:P var som ett stor frågetecken? typ som när en frågade om vart the restroom låg tänkte jag " vadå vilorum!" haha!! men självklart är ju de toan:p Och sen när dem gick så fick vi en puss på kinden av några, dem kom fram till oss och sa, "this is how we say goodbye in Spain" och så pussade dem oss på kinderna:p haha!

aja nu vet jag inte vad jag ska göra:/ kom nyss hem från tandläkaren fick mina tänder polerade och florlackade med "banankrämen":b menmen får se vad som händer idag, men känns som att jag inte har nån ork att göra nånting kanske p.g.a att vädret är piss elr för att det gick piss igår:b OCH gissa hur fint väder vi kmr ha på midsommar!? +9 och jävla spöregn! JIPPI! ne USCH, KAN DET INTE BLI SOMMAR SNART!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0