hålhålhål

var ledig idag:D Men var ändå tvungen att vakna ganska tidigt eftersom att jag hade tid hos tandläkaren:S usch!!!!!!!
trodde att jag hade massor med massor av hål men hade bara massor med massor av början till hål och typ 3 som var gränsfall så jag fick en ny tid för att träffa han tandläkeren som borrar:S så skulle han avgöra om det ska borras elr inte. JAG VILL INTE BORRA! och han är oförsiktig också!:( aja tiden är fört i juli så så jag har gått om tid att lugna mig.

Sen så har jag varit med anton idag eftersom att han ocksp var ledig:) så vi tog en prommis med freja ner till vattnet så att hon fick bada:D hon älskar verkligen bada så hon blev jättelycklig!:D
Sen så for anton hem och jag for med mamma på blomster landet och storhdn. Blommor är fina:) när jag bor i villa nångång i framtiden ska jag också ha en fin trädgård! JAG SKA BLI EN TRÄDGÅRDSTANT!:D haha! Sen så var vi förbi h&m så fick jag ankelsockor av mamma:) och så köpte jag en kofta, inte så fin bara vanlig. Men det är alltid bra att ha koftor +  att den var på rea;) justja! så har jag köpt färska jordgubbar också som jag har gluffsat i mig! finns inget godare än färska jordgubbar<3

aja nu ska jag typ packa ner de jag behöver och bege mig till anton snart men kmr nog missa bussen menmen:P

OCH Terese leanne var inte alls bra hon var sämst! vad vet du om mode!!!! elr jajusste mode&design:/ men skitsamma hon var ändå dålig!;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0