helvetet here i come!

Måstre bara berätta om min sjukt störda dröm jag hade inatt!

orkar inte ta allt i detalj men det började med att djävulen ville träffa min pappa så han skulle fara ner till helvetet. men jag ville följa med men fick inte. men det slutade med att jag kom till helvetet med djävulens dotter och vi åkte typ värsta bergochdalbanan dit ner, så minns jag att jag försökte sms:a ett lugnande sms till min mamma så hon skulle slippa oroa sig, så jag skrev  "mamma jag är typ död men oroa dig inte" men det gick inte att skicka det:b Men det var helt konstigt i helvetet det var inte alls eldigt och sånt och det låg bara 1000m under oss, det var typ en liten mysig by vi var i och så fick jag reda på att det fanns jättemånga olika platser man kunde hamna på när man dog men det största var helvetet. Men sen hamna dem kristna i himlen men det fanns ingen gud bara en odödlig gubbe som tog emot alla som kom dit som inte så himla konstigt var Morgan Freeman, sen kom svenska ateister till nangiala (elr hur det stavas) och sen kom typ budister och sånt till andra platser fanns jättemånga olika platser. jättesjukt:b och jag minns att när jag skulle dö på riktigt så hoppades jag på att jag skulle hamna i nangiala elr i helvetet. Men sen slutade drömmen med att jag inte alls hade varit i helvetet utan att jag bara skulle vara med i en film och det var under filminspelningen och vi var typ vid bergnäsbron:S:S:b

jag drömmar så himla sjuka drömmar nu förtiden så man borde fan göra film på dem;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0