idagdå

eller jag börjar med igår! var på bio med anton, terese och oscar:D såg på "baksmällan" måste säga att den var helt sjuk! haha så galet rolig!:D:D:D precis min humor;) måste ses!:D

så nu idagdå onsdag! har ganska nyligt kommit hem från stan har varit på dagobert med jessicaG så har hon berättat sina äventyr från turkiet;) sen kom jessicaR också:) Så for vi till house of pain så piercade jessicaG sig i tungan;) haha var sjukt kul att se på men det såg också lite äckligt ut menmen det var roligt att se jessica försöka hålla tungan ute ur munnen;) haha!

Menmen nu ska jag till links och träffa henne och terese och fridaO sen blire nog att bege sig till emelie och se hennes lilla stuga som hon fått;D så nu ska jag bege mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0