monday and the sun is back!:D

Idag så har jag och terese farit och hälsat på fridaojas supersöta kattunge! hur SÖT som heellst!!!!!!!
Kolla bara hur söt den äääääääär!


Sen efter det for jag och terese intill stan för det var halva priset på ginatricot men det blev inte att köpa nått men åker nog tbx imorn, tror jag:p Hade världens beslutångest idag för testa en klänning på bikbok och tyckte den var jättegullig men man såg typ ut att vara tre meter bred ut i den:S Så efter mkt velande så köpte jag den inte vet inte om jag ångrar mig nu:S


Menmen när vi kom hem från stan blev de ut i den varma solen:D saknat den!!! fast har inte saknat mina fräknar som jag har lagt på mig ytterligare 10000000000st efter dagens solning:P



inga moln;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0