jag ska bättre mig med skrivandet.

jag lovar, för nu har jag då inte skrivit på ett tag har varken haft ork elr någon större lust att göra det. menmen det är ändå inte så mkt som hänt:p

aja IDAG fyller min syster josefin(bosse) 12 år:D GRATTIS SIS!!!!!<3
så då blire TÅRTA! men för engångskull så äre inte jag som bakar;) utan mamma har tagit på sig det uppdraget:)
Och så kmr det bli fullt hus ikväll farmor och farfar kommer och min faster lotta och kusin frida:D mkt trevligt sen kommer då också min bror och sara och hälsar på och anton kmr också alltså kommer vi bli allt som allt  typ14pers till middagen!:D längesen man var så många som åt hära!:b

Vad har jag mera gjort idag då? JUSTJA!!! har antligen skaffat linser elr en lins;) haha. men de var fan svajnigt dyrt:O symundersökningen och provlinsen kosta över 500! dyrt! som tur är så betala pappa:) men va gör han inte för att slippa att jag blir enögdsblind:) jag menar det hade inte varit så kul, man tappar ju förmågan att kunna bedömma avstånd och sånt tänk vilken klumpeduns jag hade blivit då!:O och jag som redan är klumpig! så tack pappa!:)

haha nog för jag är typ redan less på linsen man känner att den är i ögat och det känns obehagligt och jag vet inte hur jag ska ta ut den:P hahaha. antar att man måste vänja sig:)

sen har jag också vart me emelie ett tag följde henne till gammelstadkonditori och såg på medan hon åt en väldigt läskande kycklingmacka:b men själv sparar jag min börs imorn till min, terese och lundmarks årliga pizza tradition;)

Men nu måste jag plugga måste göra en jävla powerpointredovisning för att få mvg i näringslära, som jag ändå typ inte kmr att få eftersom att anki är som hon är men man kan ju alltid hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sa du om förbättring?

2009-06-07 @ 13:02:01
Postat av: Anonym

Du nämner MITT namn! fyy på dig!!



p.s.Och kalla mig INTE Bosse!!!!d.s

2009-10-29 @ 19:45:22
URL: http://---

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0