11/3

Idag så har resturangen på skolan varit öppen, men var inte så nervös för det var bara buffé. Så behövde inte ta beställningar, hålla på och tjofsa med bongmaskinen, och servera. Nu behövde vi bara visa gästerna till bords och duka av. så väldigt enkelt:)
 så här stiligt klädd är man då när man ska servera:b
så här stiliga är våra serveringskläder;b


Slutade typ vid 2 och gick intill stan men märkte att bussen inte gick på typ 40min så gick på stan ett tag. Sen träffade jag Frida på bussen och vi blev väldigt sugna på smoothie så vi hoppade av bussen på storheden och gick på obs och köpte frysta hallon, vaniljyohurt och tialotter( men vi vann inget:( ). Sen hoppade vi på nästa buss och for hem till Frida och gjorde smoothies. Riktigt mumsigt. Efter de gick vi hem till mig och spelade rockband, riktigt roligt.:D Men mitt under en låt kom pappa med telefonen och sa att det var Anton, men jag ville ju inte pausa det var ju för roligt. Så det slutade med att pappa höll telefonen mot mitt öra men han höll den för högt upp sa kunde knappt höra vad anton sa så jag fick sträcka på mig och verkligen anstänga mig vad han sa medans jag höll på att spela. Bevis på att tjejer kan göra många saker samtidigt!;) 

Sen vill jag också säga: GRATTIS JENNY PÅ 18-ÅRSDAGEN!!:D:D

Kommentarer
Postat av: fridaoja

eyyy har du fått nytt nummer + :)

2009-03-11 @ 22:34:08
URL: http://fridaoja.blogg.se/
Postat av: jenny

haha tack, vad söt du är!

2009-03-19 @ 22:05:03
URL: http://jempish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0