Antons klantighet.

Vaknade kring 12 idag, kände mig lite smått törstig och lite seg i huvet. Men efter lite mat var allt bra igen:))
Senare for jag och mamma intill stan! Skulle leta nå kläder åt min lillebror som fyller år imorgon:) Och så lyckades jag med att tigga till mig en mascara och en skjorta, Tack mamma!:D

Efter det så kom Anton och hämtade upp mig och det första han gör när vi kommer till han är att råka stänga igen dörren på min hand, AJ vad ont det gjorde!
Men är ganska van eftersom Anton är så pass klantig och råkar alltid göra illa mig på något sätt!
Aja senare iaf innan jag och Anton skulle fara på bio så råkade han på nått mirakulöst sätt haka mig rakt på nosen!
Det är nog bara en tidsfråga innan jag är död!!!!! ÅÅH han är en sån klant. visserligen en söt klant men ändå en KLANT!
Menmen va gör man:b

Justja filmen vi såg på bio var "män som hatar kvinnor" Den var sjukt bra! eller vet egentligen inte om bra är rätt ord eftersom att den var så hemsk! Men den är ändå lungt värt att se.:)
Så se den om det inte är gjort ännu!:D 

Tror att jag ska läsa boken nu! Dem flesta tycker att det är bättre att läsa boken först eftersom att det är mer detaljer, men det tycker inte jag! Eftersom när man läst boken först föreställer man som sig hur alla ska se ut och sen när man ser filmen så är det inte alls som man tänkt sig och det gör ofta filmen till en besvikelse. Men när man sett filmen först så kan man sätta ansikte på alla som är med. :)

Hoppas ALLA kom ihåg att släcka alla lampor i huset idag mellan halv9 och halv10! :)

Och Anton! Du är en klant!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0