Ett och ett halvt år. <3

Idag har jag och Anton varit tillsammans ett och ett halvt år! shiiiiit... känns länge men samtidigt har det gått så fort. Men en sak är säkert och det är att jag är kär och hur lycklig som helst!:D<3


Så hursomhaver så bjöd Anton mig på resturang( Waldorf ), åt kycklingfilé med nån yakikuisås elr vad den nu hette:b hehe. jättegott.:) Sen for vi hem till Anton och såg "Sound of music" har velat se den jättelänge och nu äntligen såg vi den!:D Har ni inte sett den borde ni verkligen göra det. Den var helat underbar älskar gamla filmer och filmer som dem sjunger och dansar i. Man blir så lycklig av dem, men inte lika lycklig som Anton gör mig. Älskar dig jättemycket min lilla skitunge!<3 Aja, time to go to bed;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0