Försovning på sovmorgonen:b

Hade sovmorgon idag väldigt skönt!:D Men var så trött när jag vaknade så råkade somna om och sov kanske 40 min till!( men det var ändå ganska skönt. ) Så när jag vakande märkte jag att det var ca en halvtimme innan min buss gick från stadsön! och det tar typ 10-15min att gå dit så kände mig ganska stressad. Så jag verkligen stressade på mig sminket. Fast sen sa mamma att hon kunde skjutsa till stadsön så det kändes skönt att slippa springa till stadsön iallafall. Men alldelles innan vi skulle fara så märkte jag en väldigt klantig sak! jag hade haft så bråttom med sminket så att JAG HADE GLÖMT ATT STOPPA EYELINER PÅ ENA ÖGAT! Haha det såg typ helt sjukt ut.:b så fick skynda mig stoppa på den i bilen.;b 

På bussen träffade jag Emelie det var trevligt har som inte sett henne på hela sportlovet.
Sen på skolan så var Rebecka och hälsade på för hon hade missat bussen på morgonen till Älvsbyn. Jätteskoj:) har som inte träffat henne på ett tag och man saknar som de där älvsbygänget som övergav vår klass;) Hade gärna velat byta ut dem mot nåra jobbiga människor i klassen!( men jag nämner inga namn! ) :b

Efter skolan träffade jag Frida Oja.:D Så vi gick intill stan och tjockade lite på max! Jag ska ju sluta med sånna onyttigheter känner  verkligen hur mitt fläsk börjar fläska sig och hur vikten stiger det är inte bra:b haha, men jag var ju tvungen det är ju sååå gott och så hann jag ju typ inte äta nån frukost och lunchen i skolan var mycke äcklig. Blee för skolans fisk!:S
Sen har jag väll inte gjort så mycket mer var så trött att jag nästan somnade på bussen hem. Så sov ett tag före middagen och sen efter middagen också så har typ nyss vaknat:b Hoppas bara att jag kommer kunna somna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0