Frosseri

Jag har kommit på vilken av dem 7 dödsynderna som kommer att bli min död! 
Kanske inte så svårt att gissa på frosseri..elr?;b 
kom gärna på min begravning och kasta godispåsar istället för rosor på graven så jag har nått att ta med till andra sidan! hahaha.
 Men allvarligt jag fettar mig hela tiden åt nyss en japp! och är det inte godis så är det bakelser eller snaks eller snabbmat! Och idag har jag syndat igen med max. JAG SKA JU SLUTA MED SÅNT! vad är det med mig! Men idag är det faktiskt Rasmus fel han bjöd mig på en orginalburgare och det är inte mitt fel att hans cola och pommesfrites såg väldigt läskande ut så att jag var tvungen att tjuva lite från han!:O Och imorgon kommer de ju inte bli bättre precis, har ganska lång skoldag och jag behöver lunch för att kunna överleva dagen. OCH vad är det då till lunch!? jo det är LEVERBIFF! det är nog den äckligaste maten på skolan... eller nej den äckligaste i hela världen!
Asså vem är det egentligen som bestämmer vad som ska finnas på skolmatsedel! Om jag visste skulle jag ta ett allvarligt snack med han! För det finns nog INGEN som tycker leverbiff är gott! eller ja.. Linn då! men hon blev ju tappad som liten.:)
Aja hursomhaver blir det nog max imorgon också, eller nått liknande shit. har inte ens pengar för att slösa på sånt!:/ menmen va gör man när magen är i nöd!?;)

Nu ska jag försöka röjja undan lite i mitt stök till rum:) senare blire "Project runway" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0