idagdå.

Ät trött och har ajaj magen.:( aja ska snart äta sen tror jag att jag far till Anton. haha då får jag iaf sovmorgon, börjar 9 imornmen måste vara på skolan typ kvart i eftersom vi ska vara ombytta till 9 och måste hämta rena serveringskläder men här från kyrkbyn går bussarnaså sällan så måste ta samma buss som när man inte har nån sovmorgon dvs 07.33:( MEN hos Anton kan jag ta 08.12 bussen:D då kan jag sova 40min längre!!!!

förövrigt ikväll blir de att se på rätte för rosing, desperate houswives, christine och brothers&sisters. stackars Anton. OCH jag är absolut inte tv-nörd:'p

och imorgon är det då servering! Men jag ska stå i baren!:D så slipper servera!:D:D

OCH så är det ju våffeldagen imorgon! hoppas anton vill vakna tidigare ändå så vi kan göra våfflor med jordgubbsylt och grädde!:D Å typ GODASTE i VÄRLDEN! fast då får jag ju ingen sovmorgon iaf:/ aja vad gör man inte för sina våfflor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0