Jessica 18år!!!

Idag så fyller JessicaR 18år GRATTIS!:D:D:D

Så skulle egentligen sitta på bussen just nu till henne om den hade velat komma busshelvetet!
Jag kom i tid var där 9 över 6 den SKA gå 10 över 6. Jag väntar och väntar och sen säger gubben som också stod och vänta och hade stått där längre än mig:

- " Jag tror inte bussen kommer jag har stått här sen 4 över och har då inte sett nån buss åka förbi från nått håll! "

Jag - " Nä, det verkar inte som det kommer nån. "

Gubben - " Men så kan den väll inte göra! " 

Så jag gick tillbaka sur och förargad!
Så nu måste jag vänta på 19:12 bussen innan jag kan fara, kommer typ inte vara hos Jessica försen halv9!:/ Om bussen vill dyka upp den här gången!
aja hoppas det blir en trevlig kväll!;)

justja GRATTIS till körkortet Linnea!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0