Ny mobil.

Jag och underbara Frida Oja hade våran 18årsfest förra helgen och då kom min mobil bort. Tror att nån tog den men kan inte vara säker var ganska "drucken" så den kan ju ha alltid ligga i nån snödriva nu;p haha. Men hursomhellst så ser jag nog inte den mobilen igen:'(.
Nog för att den var väldigt knäpp och nära slängpunkten menmen... Nu har jag iaf köpt en ny begagnad mobil från blocket av en snäll tanta.:) En söt rosa nokia 7310 supernova.
 Väldigt bra köp den är nastan som ny och det finns garanti i 8månader till:D och jag fick den för 700:- och i affär kostar den ca 1800:- så mycket bra köp må jag säga.:) Nu är de ända som saknas ett nytt sim-kort! 
Sen går det att få tag på mig igen;)


tänkte passa på att lägga upp nån bild från nya mobilen. den har inte så bra kamera..menmen den får duga:)
Väldigt sliten bild menmen vad gör man.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0