Saker jag måste göra innan snön är borta!:)

  • Göra snögubbe!:D
  • Bli lärd av två "proffs" att åka snowboard!
  • Skaffa slalomskidor eftersom att det är lönlöst att försöka lära mig åka snowboard!
  • Åka slalom ( om pappa betalar för slalomskidor! )
  • Åka skridskor igen!
  • Gå ut på isen med hunden och Terese och grilla korv och MARSHMALLOWS!
  • Åka bob med Terese ( utan att dö! )
  • Göra fler snöänglar
  • Åka tefat i pulkbacken i ormberget! minst en gång till! :D
  • Åka längskidor
  • Lära mig köra skoter ( om Anton vill lära och om han vågar låta mig låna hans skoter! )
  • Dricka varmchoklad med grädde och marshmallows!:D
  • Ta promenad på isvägen!:)
Säkert en massa mer också men kommer inte på just nu!:b

Kommentarer
Postat av: Linkan

men hallå! jag skulle ju få följa och grilla på isen iår... :( snyft :(

2009-03-18 @ 16:13:26
URL: http://friiidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0