våfflorvåfflorvåfflor!<3

Idag är det våffeldagen:D Lyckades med att få upp Anton tidigt på morgon ur sängen för att vi skulle göra våfflor, fast stackarn var sjuk.:( Men vad gör man inte för lite våfflor!;) så det blev att mumsa våfflor till frukost!:D


MUMS!!!!!!:D

( HAHA!! fick just reda på att vi ska äta våfflor till middag!;) 
våfflor här och våfflor där våfflor ÖVERALLT!:D )

Sen efter det så for jag till skolan. Resturangen var öppen idag så hade servering:P Men jag fick stå i baren så slapp servera. Det ända jag behövde göra var att ta fram drickor till stackarna som serverade:b och koka kaffe och så hade jag hand om växlingskassan! lätt som en plätt!;D hahaha 

Nu ska jag snart fara med min mami till storheden för att köpa matsäck till imorgon när vi far med klassen till hindersön.

Min matsäck ska bestå av: 
  • varmchoklad
  • korv
  • marshmallows
  • kakor
  • sprutgrädde( så jag kan ha varmchoklad med marshmallows och grädde ) 
Ska bli jättegott!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0