bara för att jag inte har nått att göra:b

Utseende

1. Vilken ögonfärg har du? Nån konstig blandning typ blå,brun,gul,grön,gråa:b
2. Hur lång är du? 163
3. Vilken hårfärg har du? typ orange brun, även grönt i vissa ljus;) haha
4. Långt eller kort hår? mellanlångt:)
5. Piercingar i anisktet? Nee
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha? den jag har fast kanske lite ljusare:)
7. Hur lång skulle du vilja vara? 170 nått sånt
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha ? ljusbrunt
9. Vill du ha kort eller långt hår? Låångt :)
10. Skulle du vilja ha piercingar? Ja:)


Senaste du

11. Åt? resterna av min pizza;)
12. Drack? apelisin/morot juice:) 
13. Du fick sms av och vad de stod?  tror att det var av alice men e inte säker har inte sparat hennes nr men det stod iaf: jaja

14. Du skrev sms till och vad du skrev? Till anton jag skrev, Pizza till middag!:D
15. sa? hej då till terese i tel:b
16. Kramade? freja:)
17. Kysste? anton:)
18. Du spydde? minns inte:)
19. Du skrattade rikitgt mycket? idag efter mitt samtal med R.
Kärlek

20. Är du singel? nee:)
21. Ditt förra förhållande va med? M
22. Ditt längsta förhållande? Det jag är i nu som har varit sen 15sept-07:D
23. Med vem då? anton
24. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då? haha min brors kompis T när jag var typ 4år:P men anton är nog min första riktiga kärlek.
25. Är du fortfarande kär i personen ovan? inte i T men i Anton;)
26. Gillar du någon just nu? jaa:)
27. Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1
28. Vill du vara singel? NEJ!!!!
29. Vill du gifta dig? ja, men inte i nån jävla kyrka:b
30. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän? anton:)


Vänskap

31. De som vet mest om dig? anton och terese:)  
32. Den vän som du har känt längst? Vet inte riktigt:b typ linnéaR tror jag iaf hon är iaf typ den ända barndomskompis jag fortf umgås med nångång:b
33. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? jag har många riktigt bra kompisar men har bara en så bra att jag kan lita på henne till 100%:)
34. Någon du saknar att umgås med? linnéa! vi borde umgås oftare!:)
35. Någon kompis som bor långt ifrån dig? ne, jag har mina kompisar hära, nära och bra;) 
36. Den du har mest minnen med? har många fina minnen med många;) men den jag har roligast/hemskast minnen med är nog terese haha engångsbåten t ex;)
37. Bra vänner du inte träffar ofta? Linnéa, nina, emelie, jessicorna, vi måste börja umgås oftare!:D
38. Varit vän med någon du inte tycker om mer nu, vem? inte någon jag kommer på


Övrigt


39. Musiksmak? väldigt blandad
40. Sport? usch
41. Galen eller lugn? jag är nog lite av båda två:)
42. Har du någon gång hört att du sjunger bra? nej! kanske för att ingen sjunger sämre än mig:b
43. Dricker du alkohol? ja 
44. Har du hört att du borde bli modell? haha jag NEJ isf om nån varit ironisk nångång:b
45. Något speciellt du alltid har på dig varje dag? inte vad jag vet 
46. Vad tänker du på just nu?  att jag är lite toanödig:b hahaha

vet inte vrf texten blev så konstig:P haha men orka inte ändra:b

Kommentarer
Postat av: sonia

nämen tack gumman :D

2009-05-28 @ 21:59:29
URL: http://sonjamedy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0