Dö moln DÖ!

Haft en väldigt chill dag idag på skolan. Slutar egentligen halv5 på måndagar! men icket idag;) hade ingen idrott heller så blev en lång lunch:) slutade tidigare från ARLen hade ingen engleska så orkade inte gå på psykologin(mindre positivt kanske) Men iaf så slutade jag 1 ist för halv 5 så lätt värt att hoppa över psyken;b haha. OCH imorgon har jag sovmorgonen;)

Men något som är mindre roligt är moln! uschuschusch! Tänkte gå ut och sätt amig i solen idag eftersom att solen sken och det var varmt. Men man hann inte sitta länge i värmen innan det kom en massa moln och det blev kallt! inte mysigt hatar kallt och moln:P Så gick in, men efter 10min är molnen borta så gick ut igen och då kom dem tillbaks och så höll det på tills jag blev less! Kan det inte bara vara blå himmel och sol OCH inga moln så vore det great!:)

Förövrigt så hade jag tänkt fara ut och jogga ikv men det lär inte bli, jag är för lat. Men jag ska jogga jag måste eller jag borde. Ähh vi får se hur det blir med det. Bara jag är hemma till tio för då blire PROJECT RUNWAY!<3 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0