fiskgratäng.

Som alla andra onsdagar så var resturangen på skolan öppen idag. Och vad tror ni inte att jag fick göra om inte.. fiskgratäng! och Jessicag som skulle göra den med mig svek mig totalt och dök aldrig upp på skolan. dåligtdåligt aja inte jag som får svart papper;) mohahaha. aja men min punkt med vrf det var dåligt att få göra fiskgratängen är att.. jag luktar FISK! mm mumma elr så inte;b

haha och så skulle jag på stan efter skolan och då är det sååå kul att lukta fisk! så de blev att springa in på kosmetik eller parelle som det heter nu:P och spruta på med parfym;) Sen mötte jag Anton skulle hjälpa han att hitta kläder och en present till Viktor som fyller 18år imorn!:D och så skulle jag själv kolla efter skor eftersom att mina är väldigt mkt trasiga:b
och så blev det årets första mjukglass för min del!:)

NU har jag bara ett problem! imorn har jag tid för klippning! och har inte den blekaste på hur jag ska göra!:S men det löser sig... förhoppningsvis!

såg också ett par supersöta träskor på stan!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0