förtal? okej då vet jag;b

Hmm... nu tkr jag ju att du är så mycket mognare än tidigare.:) hahah! 
Asså okej om du bara hade sagt att jag skulle ta bort inlägget. Klart jag skulle göra det då. Men när du hotar mig att anmäla mig för förtal...då blev du just bara lite mer patetisk. haha ojoj kan nästan inte hålla mig för skratt:b 
Du växer ju inte precis i nåns ögon när du håller på så dära, 2år var det väl du var?;)

Och för er som inte vet så hade R tänkt att anmäla mig för förtal efter mitt förra inlägg:b Han ringde mig idag och sa det, vad trevligt att du varnar mig först:) Men allvarligt poliserna skulle typ garva dig i ansiktet. Jag har till och med större chans att komma igenom med att anmäla dig för sexuella trakasserier elr olaga hot.

Snälla försök vara lite mer som en 20-åring!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0