fredag=HELG! :D

hade bara en lektion idag. och den var jäääääättejobbig vi var tvungna att äta kanellängd och dricka saft och se pang i bygget sjukt jobbigt:S elr så inte!;D älska fika!<3

Sen åt jag lunch med terese, fridao och anton:)
Sen blev det intill stan och shoppa så hära samma dag som studiebidraget rullar in:) köpte ett svaart pösigt långt linne från h&m, en röd tubtopp från indiska och örhängen från vero moda:) så jag är nöjd! och ikväll blire att fara ut!:D Det blir jag, fridao och jessicag och kanske rasmus:) hoppas det blir en jättekul kväll!:D fast ska ta det lite lungt med drickandet eftersom att det blir att gå stadsmaran imorn;)

menmen nu måste jag städa mitt rum eftersom att det kanske blir att vi fixar oss och förfestar lite här i mitt lilla rum som är sjukt stökigt just nu:b

LInnet och örhängena


tubtoppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0