gårdagen

jadå vart börjar man?
frida kom till mig vid sju så började vi fixa oss sen kom jessica vid nio nångång började lite smått hos mig och tog tio bussen till stan:) Gick väll runt där ett tag träffade rasmus och hans gäng:P så vi gick med dem ett tag. senare typ vid 12 så tänkte vi fara in på kafelino men det kostade 100kr och jag e ganska fattig och lite snål så vi tänkte kolla vad som var på brass vi fick till och med gå in för halva priset eftersom att vi sa att vi var studenter:b men det var sjukt tråkigt där typ 20 höga pers med rastahår som stod och dansa till reagge:b så vi blev inte där så länge. så vi skulle dra vidare till anatolia ist för rasmus och dem var dära. men när vi kom dit så ringde en som jessica känner och sa att han skulle betala in oss alla tre på kafelino:D där blev han 300kr fattigare;b 
och efter det så for vi till max för att beställa hämtmat att ta med till jessicas bror. 
och efter det så ringde jag anton så kom han och körde hem mig och frida:) så vi var hemma vid halv 4 ungefär:)
vi somnade dirrekt;)

aja det var en snabb version av kvällen men vi hade sjukt kul och flummade oss som fan, vi har tagit så himla sjuka bilder så en del kmr väll upp på facebook å sånt:P haha och frida kom ihåg att inte klunka rent till nästa gång för du var ganska så borta;) hahah!

nåra bilder skulle väll sitta fint;D

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0