hmm... undvika Anki?

Vet inte riktigt hur jag ska göra:S Vi ska lämna in nå näringslära arbete som vi har typ haft 3v elr nå sånt på oss att göra imorgon! och då är jag självklart klar med det! NEJ, jag har inte ens börjat:S eller har försökt börja men det går INTE så bra om jag ska vara helt ärlig det är så tråkigt. Jag orkar inte helt enkelt jag skjuter upp på det hela tiden! jag har skrivit 9 rader.:S det ska typ vara 9 sidor(kanske lite överdriv där.)

Min ända idé för att lösa det här är att försöka undvika Anki men det kmr inte gå eftersom att vi ska vara i köket hela dagen så har inte inte precis svårt att hitta oss! det här kommer gå åt helvete det känner jag på mig. JAG MÅSTE VERKLIGEN SLUTA SKJUTA UPP PÅ SAKER! som idag skulle en filmsakgrej in i svenskan och det har jag inte heller gjort så drog en dålig lögn för Doris varför jag inte kunde lämna in det idag! En sak är iaf positivt fick VG+ på natur provet 2 ifrån MVG! fattar inte riktigt hur det gick till. men en sak är säkert jag är expert på bin nu!;)

Menmen nu när vi har långhelg ska jag väll försöka ta mig i kragen(som det känns som jag sagt nåra ggr nu)
Men allvarligt jag SKA lämna in båda arbetena senast på tisdag nästa vecka! I promise!

Aja nu ska jag duscha för känner mig ofräsch!:b

Juste Imorgon så blir det nog fest om allt går som planerat! Anton ska ha tsm med Viktor och Elina eftersom att alla tre är nyblivna 18 åringar:) Hoppas att det blir kul även fast jag kommer lida av en gräslig mensverk:S
men om det blir som jag vill så kommer Emelie, FridaO, Terese och Nina också följa dit:) Alltid skoj med mina tjejor!:D


Bild från förra sommarn:) Anton, Viktor och Elina:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0