hockeyförlust

Igår så for jag till Terese och såg hockeyn med hon, Emelie, Kicki, Filipo, Frida&EmmaOja. Och Sverige förlorade. Typiskt! Enda matchen jag ser och så förlorar Sverige det var så långtråkigt att kolla på den när man fattade att Sverige inte hade någon somhelst chans. Så jag spelade tetris på mobil under en stor del av matchen. Aja bättre lycka nästa år:P
Fast dem spelade ju inte dåligt ändå, dem hade bara lite problem med att få in pucken i mål och så tyckte jag att dem åkte in i varandra lite väl många gånger.:b

Efter matchen så skulle vi spela spel som vanligt "med vilda gester" och "med andra ord" Å jag ville ju vara med Emelie på lag. Men tror ni den tråkan vill. Ne hon och Kicki kollade bara på!:( aja tråka ni gör det bara. hehe. Aja men Markus kom iaf så då hade jag nån på mitt lag:) Och vi ägde verkligen ut alla andra!;D mohahahah!

Så märkte jag att jag typ är allergisk mot jordnötter! fattade ingenting typ har alltid kunnat äta det. Men igår när jag åt det så började min halskännas jättekonstig och uppsvälld och blev typ jobbigare att svälja:S konstigt:P

Idag iaf så har jag typ både urinvägsinfektion och lunginflamation. Eftersom att jag gick hem från Terese igår i kyle och jag hade inte så mkt kläder på mig. Sak att tänka på till nästa gång! Kläder efter väder!:)

Terese ALLTID lika söt;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0